UNA GRAN FUNCIÓ..DE DEBÓ


El dissabte passat vaig fer una funció benefica per la Yanay; una nena de 30 mesos que pateix un Neuroblastoma abdominal d’estadi 4 amb un pronòstic molt desfavorable i amb una esperança de supervivència inferior al 30%. Ara necessita un tractament que solament es fa en un hospital de EEUU (Memorial Sloan Katerin Cancer Center of New York) La primera bona bona noticia es que la Yanay ja te els diners per anar a NY. Gràcies a la col.laboració de molta gent que ha organitzat tot tipus d’events La veritat es que nomes veure la Yanay, amb la seva força i la seva alegria vaig quedar captivat. Te una familia fantástica i el mes important es que ara tinc una amiga que no em diu Joan, perquè m’ha batejat amb el nom de “Senyor Titello” i que a mi m’ha fet molta gracia i m’agrada molt.

Un petonet Yanay i molta sort i et prometo que quan tornis d’America farem una gran festa amb les titelles del senyor Titello

Comentaris

Albanta ha dit…
Molta sort per la Yanay!! I felicitar-te a tu per aquesta iniciativa. No deixes que la Yanay et solte el cor, que l'agafe ben fort!!
Mon ha dit…
Gràcies tens tota la raó

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO