NOTICIES DEL PROFESSOR TORREGROSA i BATET (3)

 
REDACCIÓ 13 de desembre 2013: Oh ! és que ens han dit.... Fa una estona em rebut la crònica del fascinant viatge del professor Torregrosa i Batet a la recerca de increïble Home dels nassos i aquí la teniu

L’Arboç, dijous 13 de desembre de 2013: Ho sabia, ho sabia que no anàvem be, que anàvem en direcció contraria. De cop al donar el rèbol d’aquell camí em vaig espantar.. Que carai feia jo a Sevilla al peu de la Giralda? Em preguntava  tot sol, evidentment, doncs el meu acompanyant no s’assabentava de res, ell bufa que bufaràs aquell flabiol...

Estava desorientat, desconcertat, descol.locat ...sort d’una dona que al portal de casa seva feia puntes de coixi. Em vaig adreçar a ella i li vaig preguntar.
 -Amable señora que esta haciendo encajes de bolillo.... ¿Seria tant amable de indicarme como puedo ir hacia Mont-roig del Camp? M’encuentro perdido en esta preciosa ciudad de la orilla del Guadalquivir  sin rumbo ni norte.

-Noi vostè es una mica tanoca- va respondrem
 Llavors si que em vaig sorprendre del tot, aquella guapa andalusa parlava la llengua de Mossèn Cinto Verdaguer. Quin detall!
-         Tiri avall per la N340 fins Cambrils. Tot recte sense deixar per res ..i allí pregunti.
Desprès de dues hores de conversa i berenar un pa amb tomàquet amb pernil i olives arbequines i un bon vi del Penedès  va quedar tot aclarit, ens trobàvem a l’Arboç del Penedès  terra de dones puntaires, diables i una meravellosa replica de la Giralda de Sevilla que un bon dia un espòs enamorat li va regalar a la seva esposa en senyal d’amor. Ai l’amor!
Total quasi dos dies perduts, tornem enrere que no ha estat res. Al pas que anem no se si arribarem abans que acabi l’any.
Atentament,
Isidre TiB.
Us mantindrem informats



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO