Sta Tecla 2016 dos espectacles

El passat dia 19 de setembre dins dels actes de Sta Tecla a Tarragona i també coincidint amb les festes de la Patrona de la Residencia d'avis Nostra Sra de la Mercé vam representar l'obra de titelles per adults: "Me llaman Perla Preciosa" Tot un plaer veure la sala d'actes plena de gom a gom i dibuixar somriures  i records a tots ells. (Fotos Josep EM)







 L'altre esdeveniment va ser el dia 20 de setembre i organitzat per Òmnium Tarragonès també dins els actes de Sta Tecla 2016. Aquest com ha estat l'espectacle per grans i petits: "La que escombrava l'escaleta"(Fotos Josep EM)





Content d'actuar a la ciutat on vaig nàixer . La veritat és que tot arriba, Desprès d'anys, la meva primera Sta Tecla com a titellaire.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO