Reflexions en veu alta

Després d'uns dies de vertigen,  actuacions cap aquí, actuacions cap allà viatjant per tot Catalunya tornem una mica a la tranquil·litat. Tornem al taller, a repassar tot el material,  a preparar la campanya d'estiu que també serà "durilla" bastants bolos confirmats.
 Vaig dir que aquest any no faria cap nova producció; la nova per aquest 2017 seria el "Peix, peixet" que ja vaig estrenar a finals 2016. Aquest any a l'estudi, estic experimentant textures, moviments, objectes... M'agradaria fer quelcom  relacionat amb el circ que em ronda pel cap. D'altra banda, un amic em fa una proposta temptadora sobre Caravaggio per l'estiu del 2018.
 Ara sóc un mar de dubtes. De moment m'he divertit molt fent de clown en un curtmetratge que aviat podrem veure.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO