CANVI DE PAGINA DE FACEBOOK




Benvolguts amics i amigues, Facebook m'ha eliminat o bloquejat el meu perfil de L'Invisible titelles. Durant molts anys ha estat el perfil professional que he utilitzat per a la companyia de titelles. He perdut molts contactes (2500 aprox.) Allí mantenia informats a tots els meus seguidors de totes les actuacions i activitats que fèiem. A partir d'avui podeu trobar-me pel que fa a tot el relacionat a "L'Invisible titelles" en aquesta altra pàgina ENTREU I FEU CLICK A "M'AGRADA":

https://www.facebook.com/invisibletitelles/

També aprofito per demanar-vos el màxim de difusió, convidant als vostres amics i amigues a dir "M'agrada" a la meva pàgina nova.Us espero!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO