23 anys de L'home dels Nassos

  
Aquest 2022 fa 23 anys de la primera Festa de l'Home dels Nassos a Mont-roig del Camp. Va ser de les primeres coses que vaig posar en marxa a corre-cuita quan vaig  entrar a treballar de gestor cultural a l'ajuntament de Mont-roig. Vaig fer un esbós de com volia que fos el cap-gros del personatge i  el disseny de tal com es tenia que desenvolupar la festa en si i desprès del vist i plau del regidor de cultura  Calia cercar un artesà que construís el cap-gros, en tant poc temps (4 mesos)  desprès de infructuoses gestions, finalment l'empresa "Aragonesa de Fiestas" de Saragossa va dir que ells ens ho feien, i així va ser. Els 3 primers anys me'n vaig ocupar personalment de la festa. desprès al marxar jo de l'ajuntament, va quedar en desús i deixadesa  per part de l'ajuntament. Nous regidors que van ocupar el càrrec van apostar per no continuar la tradició i el cap-gros va quedar malmès en un magatzem...
L'any 2013 vam recuperar la Festa ja com un espectacle de la  Companyia de titelles "L'Invisible" vaig restaurar el cap-gros que estava malmès. i fins avui dia que gràcies a la constància i l'esforç  torna al carrer. I esperem que sigui per molts anys!

Dissabte 31 de desembre a les 6 de la tarda a Plaça Mossèn Gaietà de Mont-roig del Camp
A càrrec de l’Invisible Titelles i La Kobla d’enTaudell
Organitza: Ajuntament de Mont-roig del Camp














presentar

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO