L'AVANTATGE D'ANAR A DINS UN CAPGROSS

L'avantatge d'anar dins el Soccus és que el públic no veu quan per l'emoció et regalima una llagrimeta per la cara.
Un moment històric, en Soccus del "Mitjó Mostra de Teatre de Titelles a Riudebitlles" ha participat a  la "Trobada de Gegants, Nans i bestiari" dins els actes de la Festa Major de Sant Magí 2014 de Tarragona.  Amb el nan Taudell i ballant al meravellós so de La Kobla d'en Taudell i acompanyat amb unes 35 colles d'arreu de les comarques tarragonines i d'en més enllà
 M'ha emocionat molt per la bona acollida de la gent que hi havia pels carrers de la ciutat i perquè tornava a trepitjar una cercavila festiva a la meva ciutat natal desprès de més de 20 anys.
Gràcies per aquest món que estic vivint últimament tot ple d'emocions. Gràcies "Maginets" per convidar-m'hi.










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO