PREGUNTES I RESPOSTES













CREATIVITAT

Com va ocórrer que una persona com tu va començar a ser creativa i per què?
No ho sé, crec que jo en comptes de venir amb un pa sota el braç, vaig arribar amb una dosi de creativitat.
La teva ment és la teva eina de treball, com la cuides?
Faig gimnàstica mental, i la mimo donant de tant en tant alguns capritxos
Com evites repetir, caure en fórmules? Com mantens la frescor?
Fent-la treballar
De quines fonts culturals beus més?
De totes i tant de bo hagués més
Qui han estat els teus mestres (es)?
ufff, aprenc de tot aquell o allò que em pot aportar alguna cosa, la meva granr mestra,  va ser la meva àvia.
En acceptar una feina, com valores cadascuna d'aquestes facetes? Diners, llibertat creativa, visibilitat, treballar amb els millors ...
Primer la que enriqueix de cor i m'omple de sensibilitat, llibertat i perquè no, també els diners però com ultima cosa
T'ha passat que un treball és tan excitant que no t'ho pots treure de la ment?
Si, he arribat a passar més d'una nit despert treballant en una cosa que m'excita
Parir idees: és només una expressió graciosa, o realment hi ha un paral · lelisme?
Abans de parir, cal engendrar i m'agrada més engrendrar per les connotacions sexuals que te
Espiritualitat, contribueix això a la teva creativitat?
Alguna cosa deu haver d'espiritual, n'estic segur
Pots enamorar-te d'una idea dolenta només perquè és teva, com evites això?
noooooo que va, l'estimes una mica, però no t'enamores
Perquè un equip creatiu funcioni, es necessita algú que exerceixi la funció de líder o cap?
Si clar, encara que en el meu cas prefereixo ser solista  en escena però darrere hi ha un treball d'equip.
 Declara't: amb quina persona o empresa t'agradaria treballar?

Ara amb L'Invisible titelles

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO