"Em diuen Perla preciosa" sense titelles i per primer cop en català

Aquesta vegada aparco els meus titelles i trec la meva part més actoral i de contacontes  per pujar a l’escenari a la meva estimada Tarragona. Aquest any estaré actuant a la Conteclada 2020  Són tres Nits de Narracions per adults, dins la programació de les Festes de Santa Tecla a Tarragona.

La Conteclada és una cita anual amb els contes per públic adult i amb aquesta la 20na edició. Tres dies, sis narradors i sis universos. Dies 16, 17 i 18 de setembre, a les 22h

Aquest any al pati de la Casa Canals. Carrer d'En Granada, 11  de Tarragona. Amb les mesures de seguretat per la Covid-19. Allí us esperem.

Compartiré vetllada amb la Muntsa Plana el dia 17  i us prometem una vetllada encantadora. Ella amb "El vol de la dona aucell" i jo amb "Em diuen Perla Preciosa"sense titelles i per primera vegada estrenant la versió en català

 

 Més que recomenables són les altres dues sessions:

El  16, ho faran l’Agustí Farré i l’Imma Pujol

el 18 en Carles Alcoy i la Karme González

Aquest any al pati de la Casa Canals. Carrer d'En Granada, 11 de Tarragona. Amb les mesures de seguretat per la Covid-19. Allí us esperem.

Preu: Gratuït. Inscripció prèvia obligatòria:

ENTRADES EXHAURIDES

Organitzat per Ajuntament de Tarragona #santatecla2020 #joanreverté #laculturaessegura

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO