l'INVISIBLE TITELLES A TARRAGONA


Particularment em fa molta il•lusió aquesta actuació per que em retrobo amb el meu públic de Tarragona desprès de molts anys quasi vint de no actuar a Tarraco. i puc oferir el meu espectacle de titelles
M’agradarà saludar-vos i xerrar una estona amb vosaltres desprès de l’actuació . Així que us espero a tots!!!!



Hora dimarts, 16 / agost · 19:00
--------------------------------------------------------------------------------
Lloc Plaça Verdaguer ,Tarragona
--------------------------------------------------------------------------------

AMB MOTIU DE LA 2a TROBADA DE NANOS - 5e ANIVERSARI CLUB MAGINET
La cercavila comença a la plaça de la Font i acabarà a la plaça Verdaguer on farem l'espectacle: "La veritable història del rei que tenia el nas vermell"

Comentaris

mossèn ha dit…
et vaig inmortalitzar amb la meva nova càmara !!! ... salut
Joan Reverté ha dit…
que tal? et va agradar? ufff em feia molta il.lusió actuar a tarragona despres de 20 anys de no fer-ho

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO