A L'ERMITA PER LES QUADRIENNALS

Aquesta es l’ermita de la Mare de Déu de la Roca a Mont-roig del Camp Patrona d’aquest municipi. El proper dia 8 de setembre es celebra la seva festivitat. Any rere any veïns i veïnes s’apropen a aquest santuari i fan festa grossa. Aquest any es celebren les quadriennals (festa mes grossa encara). doncs el programa s’amplia una mica més. En aquest meravellós indret doncs, farem per primer cop titelles i la veritat estic molt il•lusionat per que m’ho ha demanat el Patronat i jo encantat de col•laborar desinteressadament, fer poble un cop més.

Farem “La veritable història del rei que tenia el nas vermell” a les 16’00h desprès del dinar que millor que una dosis de somriures a l’hora del cafè.
Ep l’obra no es tant sols pels mes petits que els grans també en gaudireu....

 Web de la companyia: L'Invisible titelles

Comentaris

maria ha dit…
per una vegada que us tinc a mà... i mira... ho deixo passar... ja et deia jo que sóc una mica "cas perdut"!
segur que va anar molt bé!!! ja hem diràs! Fins aviat, Sr.Invisible!

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO