NOTICIES DEL PROFESSOR TORREGROSA i BATET (2)

El professor Torregrossa i Batet saludant

REDACCIÓ 9 de desembre 2013 :Oh ! és que ens han dit....Em rebut les primeres noticies, els apunts al diari de viatge de l’expedició que va emprendre el dissabte passat el prestigiós professor Torregrosa i Batet a la recerca del anomenat “Home dels Nassos” i diuen així:

Cambrils, diumenge 8 de desembre: He arribat aquesta Vila camí de Mont-roig on m’han assegurat que podré trobar al qui anomenen “Home dels Nassos” Tot fent el tastet en una taverna he conegut un altre curiós personatge un music flabiolaire sord i mut, ens varem fer amics.. No se hores d’ara si ens varem entendre o que, el cas es que ell ha decidit acompanyar-me i s’ha afegit a l’expedició i mira, anem fent camí,, al só del flabiol i el tamborí. Jo li preguntava si anàvem be per anar cap a Mont-roig i ell feia que si amb el cap però tinc dubtes, crec que anem en direcció contraria. Doncs un cartell ens indica: Barcelona 96 km...Atentament Isidre TiB.
Us mantindrem informats

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO