APADRINEU UN MITJÓ

Sóc molt poc amant de demanar favors,però el que si m’agradaria es demanar-vos que perdeu 5 minuts llegint això:
 Els meus amics del MITJÓ (Mostra de  Titelles de Riudebitlles) porten un any treballant de valent per preparar la 3a edició d’aquesta Mostra. He tingut el plaer de prendre part amb els meus titelles de les dues primeres edicions i en aquesta tercera també hi serè present d’una altra manera que de moment no puc desvetllar per allò de donar una sorpresa... Vaig quedar meravellat de l’acollida  que vaig rebre per part de l’organització i dels veïns de Sant Pere de Riudebitlles tan, que ens em fet amics i els amics estan per això per riure, fer apats, passar-ho be, compartir i ajudar.. I això es el que vull fer donar un cop de mà als meus amics i la vegada fer-ho extensiu a vosaltres que se que m’estimeu i que també sou els meus amics  ( si mes no, se que m’aprecieu) per  tot això i escurçant una mica el rotllo...
 La Mostra necessita finançament i ells s’han empescat una formula molt xula. Veureu us explico, ells en diuen “Apadrina un Mitjó”
 Es tracta de fer-se socis del Mitjó. Que per què fer-se socis? dons pel que ells ens diuen, formar part d’aquesta tribu que aposta per un festival acollidor, familiar, proper, arriscat i multidisciplinari. I donar una empenta, no més cal fer una aportació de 25€  al compte corrent que us indicaré i a canvi rebreu tot un reguitzell (quina bonica paraula) de coses i avantatges; allò que en diuen un Pack

Pack “Sóc del Mitjó”:
 - Samarreta del Mitjó
- 2 tires número per participar al sorteig del titella  forçut
- Mitjana Mitjó (cervesa artesana bripau)
 -descompte tast de vins, la Mitja 25 de juny
 - gratuïtat espectacle "Lo sainet del senyor rector", La Mitja 26 de juny
 - ufff i moltes sorpreses!

 És molt fàcil!
  Us fico l’enllaç a la seva web que ells us ho explicaran millor de com fer-ho
  
Però ep, que la cosa no acaba aquí:
 Personalment i des de "L'Invisible", entre tots els socis que llueixin la “Samarreta Mitjó” aquest estiu i m’enviïn una foto “selfie” (que això ara es porta molt) al correu de “l’Invisible titelles” invisibletitelles@gmail.com   farem un sorteig d’un bonic titella (o dos)
web de l'Invisible titelles: http://invisibletitelles.ppcc.cat 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO