AQUELLA MOSTRA DE TITELLES A MONT-ROIG


L’any 2001 vaig tenir l’oportunitat d’organitzar la ”Ia Mostra de titelles al Baix Camp” al poble on resideixo, Mont-roig del Camp (Tarragona). Per aquell temps jo treballava de dinamitzador cultural a l’ajuntament. Era l’oportunitat de crear un festival inexistent a les comarques de Tarragona


Va ser una experiència enriquidora i un projecte de quasi 2 anys de treball cercant companyies i anant a veure espectacles i assistint a diversos festivals. Com sempre sols passar calia cercar ajuts econòmics, i finalment l’Ajuntament de Mont-roig va sumir tota la despesa. La Generalitat
<//personname> ens va denegar una subvenció. Va ser un èxit per ser el primer any 9 companyies, tres dies d’espectacles del 12 fins el 14 d’octubre de 2001. La premsa se’n va fer força ressò. El Punt (1) El Punt (2) El Punt (3) , el Punt (4)
Inaugurà la mostra la Cía Rocamora
<//personname> amb “Les Faules de Lafontaine” li va seguir la Cia<//personname> la Baldufa amb "El Baróde Munchausen", la Cia Teatre<//personname> Nu amb "l’home just" i la Cia Teia<//personname> Moner amb "Les meves estimades besties", Titelles Babi amb "l’ ocell meravellós", Boca Rica amb "Cucudrulu", la cia. L'Estaquirot amb "la Pastissera<//personname>" i Cia Teia Moner amb "Nyam!". i va cloure la mostra el dia 14 d’octubre la Companyia<//personname> Binixiflat<//personname> amb "La llegenda dels Nats".
Malauradament no va haver segona edició . Perquè? Doncs la incompetència dels nostres politics com sempre. No els hi entra al cap que la cultura no es un negoci i clar la Mostra<//personname> no va donar beneficis.


M'agradaria recuperar aquesta mostra, serià una bona idea, jo estaria fins i tot dispossat a treballar de valent. Llenço la proposta per qui em vulgui escoltar.

foto: Teia Moner "Nyam"

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO