A TALL DE PRESENTACIÓ - INICIS


Recordo que de petit l’avia m’havia portat a veure algun que altre espectacle de titelles amb els meus cosins. Era el clàssic teatre de guinyol amb el titella català, amb el bo i el dolent que repartien garrotades a tord i dret, - Heu vist al dimoni?- siiiii a sortit per allí!!!! Si torna m'aviseu, crideu ben fort. Aquell titella de guant al pur estil Didó o Vergés. Eren les tardes màgiques de restar bocabadat davant el petit teatri...

El primer titella que va caure a les meves mans me’l van portar de Suïssa uns amics de la família...Apa que no vaig jugar i jugar inventant histories....

L’Herta Frankel aconseguia que els diumenges s’aturés el meu món per veure la Marilin a la televisió.

Amb catorze anys els estius treballava d’aprenent de tramoista amb el meu oncle, allí vaig tenir ocasió de veure de aprop el grup argentí “los titeres de Horacio” que llavors estaven de moda arran d’un programa que feien per TVE.

Suposo que L’Horacio Casais (director de la companyia) em va veure tant il·lusionat que em proposar ajudar a manipular alguna marioneta durant les dues funcions que varen fer a Tarragona. Us podeu imaginar lo que vaig arribar a gaudir aquell dia....?

De nen, havia arribat a muntar funcions pels cosins i amics, sessions privades al menjador de casa..... Be, de nen i no tant nen... (l'historia continua)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

AQUEST VA SER UN GRAN DIA!

"Què vaig per anar a l'ermita?"

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL REI QUE TENIA EL NAS VERMELL AL SERRALLO